Xerrades sobre salut i malaltia a l’alumnat de 3r d’ESO

Aquesta setmana ens ha fet una visita un parell de persones que, des de la seva aportació personal i professional, han fet regirar consciències als nostres alumnes.

La primera intervenció va ser d’una persona que va tenir un accident anant circulant amb moto. Va patir un traumatisme per no portar el casc lligat. Una xerrada dura, però de superació i ganes de viure, que esperem que els nostres adolescents ho gravin en la seva memòria per sempre.

La segona intervenció va venir de part de l’empresa Equusnatura. Ens van explicar que amb l’ajuda dels animals (ens van visitar un parell de gossos i un cavall), intenten ajudar a persones amb malalties de salut mental, superant les dificultats del dia a dia, i així poder millorar la qualitat de vida.