INFORMACIÓ GENERAL CURS 2020-21

Benvolgudes famílies,

Us donem a totes la benvinguda al nou curs escolar 2020-2021.

La totalitat de l’equip docent és plenament conscient de les particularitats i condicions especials que poden envoltar aquest nou curs dins el context de la COVID-19 i és per això, que la totalitat de professionals del centre us volem transmetre que farem tot el possible per garantir i protegir el dret a una educació segura i de qualitat per al nostre alumnat.

Donat que les  condicions de partida són ben diferents en relació a cursos anteriors, us volem informar d’alguns aspectes organitzatius que ens han de permetre assolir un bon funcionament en aquest nou curs. En el dia a dia, i donades les circumstàncies canviants, estem treballant  per tal de garantir amb la màxima exigència les mesures de seguretat en el centre.

Us annexem a continuació informació IMPORTANT que heu de tenir present en relació als protocols a seguir relacionats amb la COVID-19

Per a  més informació consultar la web: https://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/c/coronavirus-2019-ncov/ciutadania/salut-escola/

ALTRES INFORMACIONS IMPORTANTS:

En relació a les REUNIONS;

Per normativa COVID, les reunions previstes de presentació de curs a les famílies passaran a ser totes TELEMÀTIQUES. A continuació, us n’indiquem les dates previstes:

1r ESO………..DIMECRES 9 de SETEMBRE A LES 17:00

2n ESO………..DILLUNS 14 de SETEMBRE A LES 17:00

3r ESO………..DIMARTS 15 de SETEMBRE A LES 17:00

4t ESO………..DIMECRES 16 de SETEMBRE A LES 17:00

Rebeu una cordial salutació.

L’equip Directiu.