Xerrada: “Game Over” Mobilitat Segura 4t ESO

image.png

Avui dijous, 4 de novembre l’alumnat de 4t ESO ha assistit a la xerrada corresponent a; “Game Over”, un programa de prevenció de l’accidentalitat que es fa als centres educatius de secundària.

La sessió ha consistit en l’explicació de les causes dels sinistres de trànsit i les seves conseqüències. L’objectiu és sensibilitzar els joves perquè agafin consciència del risc viari, tant per a ells com per als altres, i evolucionin cap a una mobilitat més segura.

La sessió ha estat dirigida per Dario Salcedo, monitor de l’Institut Guttmann que ha compartit les seves experiències amb el nostre alumnat.

Agraïm tant al Dario com a la FUNDACIÓ INSTITUT GUTTMANN el bon tracte dispensat

L’Equip Directiu