UsApps: web/app a disposició de la comunitat educativa per comunicar situacions de violència

Benvolgudes,

El conjunt de la comunitat educativa, té a la seva disposició un equip de professionals, Unitat de Suport a l’Alumnat en Situacions de Violència (USAV), que fa l’acollida, atent i dona assessorament a qui hi contacta. L’objectiu primordial és el de donar suport als centres activant els protocols corresponents en cas de detectar una possible situació de violència.

Us informem que disposeu de la web – aplicació informàtica anomenada: UsApps.

UsApps és l’eina que el Departament d’Educació posa a disposició de totes les persones de la comunitat educativa per comunicar les diferents situacions de violència que l’alumnat pot viure o ser-ne testimoni.

Us adjuntem aquest vídeo explicatiu així com la següent infografia  per tal que pugueu consultar el funcionament de l’aplicació ‘UsApps’.

Per una escola lliure de violència
Atentament,
L’equip directiu