TALLER PRIMERS AUXILIS (4t ESO)

Aquest mes de novembre, l’alumnat de 4t d’ESO ha participat en un taller teòric i pràctic de primers auxilis. Ha estat un taller on s’han donat les consignes bàsiques per atendre una emergència i fins i tot l’alumnat, ha pogut practicar maniobres de RCP (reanimació cardiopulmonar).

Així doncs, en col·laboració amb la matèria d’educació física, el taller ha servit per ampliar i poder practicar “in situ“ aquestes tècniques, que en qualsevol moment de la nostre vida, poden ser de gran importància per tal de salvar una vida.