Taller de canvis a l’adolescència, alumnat 2n i 3r

Sovint es diu que l’adolescència és aquella edat en què es deixa de ser un nen però encara no s’és un adult. De fet l’adolescència és el trànsit de la infància a l’edat adulta. Durant aquest procés, el noi o la noia anirà adquirint una major independència i seguretat en ell mateix. Però per poder-la adquirir, abans s’haurà de desfer de la dependència que té dels adults. I per arribar a tenir un criteri propi, també haurà de rebutjar les opinions dels pares i fer valer les seves pròpies. En conseqüència, la tradicional rebel·lia que mostren els adolescents envers els pares i l’autoritat en general, no l’hem de veure com un problema, sinó com un pas necessari per tal que aquell nen o nena creixi i arribi a fer-se un adult, amb pensament i opinions propis, i capaç de valer-se per ell mateix.

En aquest taller, impartit per la llevadora del CAP de Castellbell i el Vilar, ha explicat a l’alumnat de 2n i 3r els canvis que hi ha en l’adolescència. Un taller on, l’alumnat, ha estat molt atent i interessat.

Per veure més fotografies, caldrà clicar a sobre de les que veieu en aquest article.