Sortida de 3r al Museu de les Matemàtiques

Visita dels alumnes de 3r al Museu de les Matemàtiques de Cornellà, el MMACA.

Els alumnes de han pogut construir estructures ideades per Leonardo da Vinci a partir de diferents patrons geomètrics -presents al Codex Atlanticus. Han pogut aixecar “cúpules autosostenibles”: els seus elements no necessiten cap element d’unió.

El principi de Leonardome és l’“estructura recíproca” de Leonardo. És a dir, l’acoblament tridimensional d’elements (peces de fusta) que es donen suport mútuament.

Amb aquesta proposta treballarem conceptes relacionats amb la geometria, la tecnologia, l’art i la història.