Projecte APRENENTATGE COOPERATIU (2n ESO)

Benvolgudes,

Aquest dijous 13 de maig el nostre institut ha engegat un nou projecte basat en l’APRENENTATGE COL·LABORATIU i que permet que l’alumnat de 2n d’ESOB amb un bon nivell de matemàtiques expliqui continguts i conceptes treballats a classe a altres alumnes amb dificultats en aquesta matèria.

Amb aquesta activitat voluntària, l’alumnat formador pot convalidar les hores dedicades amb el servei comunitari, mentre que la resta de participants milloren el seu nivell de matemàtiques i pot recuperar avaluacions suspeses.
El projecte es porta a terme a la biblioteca municipal amb la complicitat de l’Ajuntament i la col·laboració d’un dels seus tècnics, en Toni Nieto, i també de la  Montse Jiménez. L’horari és els dimecres i els dijous de 17h a 18h.

L’equip directiu