Programa de diversificació curricular

L’ alumnat de 3r i 4t d’ESO del Programa de Diversificació Curricular, ha iniciat després de dos anys de pandèmia l’activitat laboral a mode de pràctiques, a les localitats de Castellbell i el Vilar, Monistrol de Montserrat, Vacarisses i Olesa de Montserrat.
El Departament d’Educació en col.laboració amb els Ajuntaments de les localitats implicades estableixen convenis amb ens locals i institucions per desenvolupar els programes que comportin la realització d’activitats d’aplicació pràctica subjectes a avaluació fora del centre.
Aquest “tast d’oficis” aproxima l’alumnat a la vida laboral ajudant a la presa de decisions i projecte de vida, ajudant a definir criteris avaluatius professionalitzadors.