Primer assaig del projecte FEM DANSA al teatre Kursaal, Manresa

Fem Dansa! és un projecte educatiu adreçat a alumnes de secundària (3r i 4t d’ESO) que té com a objectiu principal la participació en un espectacle de dansa contemporània i moviment, formant part del cos de dansa.

– Hi haurà 1 sessió de presentació i treball al teatre Kursaal (5 de febrer). El formadors presentaran als alumnes el treball que es farà i s’aprofitarà per fer una primera sessió conjunta a l’escenari de la Sala Gran. Aquesta sessió serà molt beneficiosa pels alumnes, perquè a part de fer-se una idea de la metodologia del projecte podran conèixer l’espai on hauran d’actuar.

– 9 sessions de treball als centres de secundària a càrrec del formador/a, que treballarà directament amb els alumnes i amb el suport del professor/a.

– 2 assajos al Kursaal  amb el coreògraf (1 assaig a mig procés i 1 assaig general la mateixa setmana de la funció).

La posada en escena a la Sala Gran del Kursaal: 13  i 14 de maig

Us ensenyem les fotografies dels nostres alumnes de 4t d’ESO al Kursaal.