Manresada 2022

El passat 21 d’abril, el nostre alumnat de 2on d’ESO, va participar a la nova edició de la  Manresada. Es tracta d’una gincana tecnològica, l’objectiu de la qual és conèixer diferents llocs emblemàtics de la ciutat amb l’ajuda del mòbil i diverses aplicacions.
L’activitat promou el treball cooperatiu en petits grups i afavoreix la creativitat per anar superant les diferents proves. També és una bona oportunitat per aprendre a desplaçar-se per una ciutat, tan a peu com en transport públic amb l’ajut de la funció de geolocalització que proporcionen els dispositius mòbils.
Malgrat la pluja que ens va acompanyar tot el dia, el nostre alumnat va sortir disposat a afrontar els reptes proposats i van gaudir d’una jornada lúdica fora de l’espai habitual del centre.