Ismael Casas, menció especial en el concurs de booktrailers

El nostre alumne Ismael Casas ha guanyat una menció en el concurs “Fem un booktrailer amb Cruïlla” amb el llibre La ciutat secreta del Toubkaal, de Francesc Puigpelat.

A 3r d’ESO vam llegir aquesta novel·la i, després de fer-ho i d’assistir a un taller sobre com fer un booktrailer, ens vam dedicar a fer-ne un en grups i els vam enviar a concurs.

Aquest ha sigut el treball de l’Ismael  https://www.youtube.com/watch?v=TfgReAWkogM . Tot i no haver estat declarat guanyador, el jurat ha volgut atribuir-li una menció especial

Per què és interessant que els alumnes aprenguin a fer booktrailers?

• Es tracta d’una bona manera de reforçar la comprensió lectora de l’alumnat i la seva capacitat de síntesi.
  • Durant els diferents processos necessaris per elaborar un producte audiovisual d’aquest tipus, els alumnes hauran de posar en pràctica diverses competències.
  • A més, adquireixen coneixements i conceptes relacionats amb la construcció de discursos audiovisuals. Finalment, participar en una activitat així pot resultar altament motivador i creatiu.

Enhorabona Ismael!