OBERTURA TERMINI PRESENTACIÓ JUSTIFICANTS DE PAGAMENT DE LLIBRES I MATERIAL – AJUDES A L’ESCOLARTIZACIÓ CURS 2021-22 –

Ajuntament de Monistrol de Montserrat

AVÍS

INFORMACIÓ OBERTURA TERMINI DE PRESENTACIÓ DE JUSTIFICANTS DE PAGAMENT DE LLIBRES I MATERIAL PER LES AJUDES A L’ESCOLARTIZACIÓ DEL CURS 2021-22.

S’obre termini per a la presentació dels justificants de pagament de llibres i material escolar dels ajuts individualitzats a l’escolarització, destinats íntegrament a reduir les quotes de llibres  i/o suport informàtic en el cas dels alumnes de secundària ( no ordinadors ) i material escolar.

BENEFICIARIS
Totes aquelles famílies que van presentar la sol·licitud i tota la documentació dins el termeni establert.

TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

El termini de presentació dels justificants de pagament serà de 15 dies hàbils.

S’obrirà el proper divendres dia 15 d’octubre de 2021 i finalitzarà el divendres dia 5 de novembre de 2021.

Tots aquells justificants que es presentin fora d’aquest termini, quedaran desestimats. Les bases estan penjades a la pàgina web de l’Ajuntament.

Els justificants s’hauran de presentar al registre de l’Ajuntament de Monistrol de Montserrat, de dilluns a divendres de 9:00 a 14:00.

Si els sol·licitants ho consideren necessari, podran demanar prèviament hora  de visita al Departament de Serveis Socials de l’Ajuntament.

Monistrol de Montserrat, 14 d’octubre de 2021.