Gimcana matemàtica 23/24

El passat 10 de maig els alumnes de 1r d’ESO van participar en la XVII edició de la Gimcana Matemàtica a Manresa, en aquesta edició hi van participar més de mil alumnes de diferents instituts de la zona.
La Gimcana consisteix en un seguit de proves de matemàtiques repartides per diferents carrers del centre històric de Manresa. Així els alumnes poden practicar les matemàtiques en equip tot orientant-se pels carrers de Manresa. Els alumnes de 4t d’ESO dels centres participants s’encarreguen del monitoratge de les diferents proves.