EXTRAESCOLAR DE VOLEIBOL

L’institut Bages Sud forma part del Pla Català de l’Esport a l’Escola (PCEE). L’objectiu de ser-hi és el de facilitar l’activitat física en temps de lleure a tots els nois i noies que encara no ho fan, o el de poder oferir-els-hi aquelles activitats que els hi agradaria practicar però que no poden tenir al seu abast. És per això que des del gener, a l’institut, hem pogut començar el voleibol extraescolar les tardes de dilluns i dimarts amb alumnes de 1r, 2n, i 3r d’ESO. Esperem que aquesta iniciativa els ofereixi moltes estones de diversió i de bones experiències.