CONVOCATÒRIA PROVES GESO 2020

Adreçat a l’alumnat que no hagin obtingut  graduat en educació secundària obligatòria (GESO) en finalitzar l’etapa.

INFORMACIÓ DE LES PROVES: Cal adreçar-se al següent aquest enllaç .

El Departament d’Educació convoca aquesta prova amb l’objectiu que l’aspirant demostri que ha assolit els objectius i les competències bàsiques del currículum dels ensenyaments d’educació secundària per a les persones adultes. Us recomanem que visiteu el web del Departament d’Educació.

REQUISITS: (Per tal de fer les proves a l’INSTITUT  BAGESSUD):

Les persones interessades en dur a terme aquestes proves han de complir els següents requisits:

1. Haver finalitzat l’ESO el 2018 o el 2019.
  2. Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2020. També hi pot concórrer l’alumne/a que faci els 17 anys l’any 2020 sempre que compleixi alguna de les condicions següents:

– Tenir un contracte laboral que l’impedeixi assistir al centre en règim ordinari.
– Trobar-se en procés d’obtenció d’un permís de treball (alumnat estranger).
– Ser esportista d’alt rendiment.

En qualsevol dels casos cal presentar la documentació acreditativa.

3. Haver cursat l’ESO (el 4t curs inclòs) sense haver obtingut el títol i amb un màxim de cinc matèries suspeses

PERIÒDE DE PREINSCRIPCIÓ: del dia 3 al 14 de febrer, ambdós inclosos, i caldrà venir a la secretaria de l’Institut amb el DNI vigent.

PROVES PER A TOTES LES MATÈRIES SUSPESES: Es faran el dia 3 de març de 2020 a les 15:30 de la tarda.

RESULTATS: Es faran públics al tauler d’anuncis del centre el dia 17 de març.

RECLAMACIONS: Es podrà presentar reclamació contra les qualificacions obtingudes abans del dia 20 de març.

CONTINGUTS I CRITERIS D’AVALUACIÓ GESO