Convocatòria de beques NEE 2023-2024

Bon dia,

Us informem que ja s’ha publicat la convocatòria de beques per a l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu, del Ministeri d’Educació i Formació Professional, per al curs 2023-2024.

El termini per presentar la sol·licitud és del 8 de maig al 20 de setembre de 2023, inclòs.

El termini per trametre les sol·lictuds del vostre alumnat als Serveis Territorials és el 28 de setembre de 2023.

Us adjuntem un arxiu amb la novetat d’aquesta convoactòria i un altre on s’indiquen els requisits a complir per l’alumnat.

Trobareu tota la informació a: https://educacio.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/ajuts-nee

Si us plau, feu arribar aquesta informació a tot el personal que intervingui en la tramitació d’aquestes beques.

Atentament,

Negociat de l’alumnat