Concurs “The Big Challenge 2018”

El dimarts 17 d’abril de 2018, un total de 43 alumnes de 1r a 4t d’ESO de l’Institut Bages Sud han participat per segona vegada al concurs “The Big Challenge”, un concurs d’anglès que té com a objectiu afavorir l’aprenentatge de la llengua anglesa a través d’una activitat lúdica i de caràcter pedagògic. Aquest concurs es celebra cada any a diversos països europeus i el curs passat hi van participar 600.000 alumnes d’arreu d’Europa, entre els quals hi havia més de 40.000 alumnes del territori.

El concurs ha consistit en la realització d’un qüestionari de 45 preguntes tipus test amb una única resposta correcta entre quatre possibilitats sobre gramàtica, vocabulari, fonètica i civilització per a cada nivell d’ESO amb una durada de 45 minuts.  La novetat d’enguany ha estat la realització del qüestionari online. “The Big Challenge” concedeix premis a tots els alumnes inscrits i, a més, també es concedeixen premis addicionals en funció de la qualificació obtinguda. Els resultats es podran consultar a: http://www.thebigchallenge.com, el dimarts dia 22 de maig.

Des del Departament de Llengua Estrangera i en nom del professorat del centre, volem agrair la participació a tots els alumnes.