Concurs d’anglès The Big Challenge: Resultats

Un total de 43 alumnes de 1r a 4t d’ESO de l’Institut Bages Sud van participar al concurs d’anglès “The Big Challenge” el passat 17 d’abril. Aquesta setmana s’han fet públics els resultats i s’ha informat als alumnes participants. Els tres guanyadors per a cada nivell escolar i per ordre de classificació són (a excepció de 4t que només hi ha un guanyador):

1r d’ESO: Joshua Idom i Immanuel Ogabor Odama (empat), Xènia Ruiz Puigcarbó i Ona Vega Noguera.

2n d’ESO: Neus Serra Saavedra, Joel Piqué Masats i Adam Lyon Parcerisa.

3r d’ESO: Testimony Ogabor Odama, Jana Siqiu Riera Martínez i Rafael Esquius Pérez.

4rt d’ESO: Isaac López i Blánquez

Pel que fa a les puntuacions obtingudes dels alumnes del centre, les quatre millors, d’un total de 350 punts, les han obtingut:

-Testimony Ogabor Odama (321.25) 3r ESO A

-Jana Siqiu Riera Martínez (299.25) 3r ESO A

-Neus Serra Saavedra (261.25) 2n ESO A

-Joshua Idom i Immanuel Ogabor Odama (empat 240) 1r ESO A/B

A més, cal destacar les seves classificacions, tant a la província de Barcelona com a nivell nacional:

Testimony Ogabor Odama, alumna de 3r d’ESO A, s’ha classificat amb la 2ª posició de 911 pel que fa a la provincia de Barcelona i en 24ª posició de 6.183 a nivell nacional.

Jana Siqiu Riera Martínez, alumna de 3r d’ESO A, s’ha classificat amb amb la 20ª posició de 911 pel que fa a la provincia de Barcelona i en 180ª posició de 6.183 a nivell nacional.

Neus Serra i Saavedra, alumna de 2n d’ESO A, s’ha classificat amb 165ª posició de 1.331 pel que fa a la província de Barcelona i en 1.329ª posició de 8.188 a nivell nacional.

Joshua Idom i Immanuel Ogabor Odama, alumnes de 1r d’ESO A, s’han classificat amb 269ª posició de 1.319 pel que fa a la província de Barcelona i en 2648ª posició de 10.426 a nivell nacional.

Tots els alumnes participants han rebut un certificat amb la puntuació total obtinguda i, a més, la classificació en el centre escolar, la província de Barcelona i a nivell nacional. A més, s’ha obsequiat als participants amb diversos materials com pòsters, llapis, calendaris, agendes i llibres de lectura, entre d’altres.

Des del Departament de Llengua Estrangera i en nom del professorat del centre, volem felicitar als guanyadors i agrair la participació a tot l’alumnat.