Castanyada / Hallowen 2021

Divendres passat, dia 29 d’octubre, vam celebrar la castanyada i el Halloween a l’institut. Part de l’alumnat de 4t, 3r i  3rK  va organitzar un seguit d’activitats per a la resta de companys i companyes del centre que varen gaudir del tot!!

– Taller de Manualitats (Alba Cano, 4t ESO).
– Taller de Hip Hop (Amèlia López, 4t ESO).
– Taller de Madgelenes (Júlia Gratacós – Mia Straukaite, 4t ESO).
– Venda esmorzar de cara a viatge de final de curs (Mia Straukaite – Ainhoa Bañó – Amelia Lòpez- Julia Gratacós – Alba Cano – Juan Espada- Mikail Bejaouji  – Paula Ledesma –  Laia Sosa, 4t ESO).
– Pistes Escape Room (Ainhoa Bañó, Laia Sosa, 4t ESO).
– Taller de fabricació d’espelmes (Albert Cristòfol, professor Biogeo).
– Cinema de Terror.
– Concurs de Disfresses; Guanyadors a la millor comparsa; zombis  3rK PASSATGE DEL TERROR.
– Passatge del Terror (Joel Labrador,  Xavier Roca, Adrià Moncho, Brahim Oussou, Ivet Sepulveda, Aitana Avila, Leandro Mondim, Mourad Naciri, Noa Rey, Marc Belmonte  3r ESO).
Agraïm la implicació de tot l’alumnat i professorat organitzador.
Moltes Felicitats!!!