ACTIVITAT 4t ESO INFORMÀTICA – Mobile History Map (MHM)

Mobile History Map (MHM) és un projecte pioner del programa mSchools que potencia el treball col·laboratiu amb solucions mòbils en l’àmbit de les Humanitats. Aquesta iniciativa parteix d’una nova aplicació mòbil de geolocalització que permet als alumnes crear contingut relatiu a punts d’interès propers al seu centre educatiu i desenvolupar les seves competències digitals.

Us presentem un seguit de treballs realitzats per alumnat de 4t a l’assignatura d’INFORMÀTICA 4t on podreu descobrir, entre d’altres, interessants treballs i jocs de preguntes amb l’objectiu de conèixer millor el nostre entorn.

Fes click a cada enllaç

RUTES A L’ENTORN DE CASTELLBELL (Juan Espada – Jofre Noguera)

CONÈIXES CASTELLBELL I EL VILAR?  joc de preguntes  (Jan Casas – Elvin Flores)

HISTÒRIA I ACTUALITAT SOBRE MONTSERRAT joc de preguntes (Júlia Gratacós)