Actes 17/05/2021: “Dia Internacional contra la homofòbia, la bifòbia i la transfòbia”

El 17 de maig de 1990 l’OMS va eliminar l’homosexualitat de la seva llista de ‘malalties’. Des de 2004 es celebra el Dia Internacional contra la LGTBI-fòbia.

El nostre institut, en suport de la defensa dels drets LGTBI i per tal de conscienciar el nostre alumnat, ha organitzat un seguit de xerrades a tots els cursos dutes a terme per exalumnes del nostre institut.

Cal recordar que, ara per ara, encara es persegueix i assassina a les persones per la seva orientació sexual. A data present, l’assetjament a aquest col·lectiu és constant: de fet, prop del 90% dels adolescents LGTBI ha patit assetjament escolar i el segueixen patint, per no dir, que la discriminació segueix als carrers, les llars i els treballs.

L’Equip Directiu