The big challenge, resultats del concurs d’anglès

Un total de 52 alumnes de 1r a 4t d’ESO de la Secció d’Institut Bages Sud van participar per primera vegada al concurs d’anglès “The Big Challenge”. El dilluns dia 5 de juny es van publicar els resultats i es va informar als alumnes participants. Els quatre guanyadors per a casa nivell escolar són els següents (per ordre de classificació):

1r d’ESO: Neus Serra i Saavedra, Noelia Rodríguez Martínez, Adam Lyon Parcerisa i Joel Piqué Masats.

2n d’ESO: Jana Siqiu Riera Martínez, Testimony Ogabor Odama, Rafael Esquius Pérez i Noah Gil Herruzo.

3r d’ESO: Ibai Torné Flores, Andrea Rodríguez Carcelen, Isaac López Blánquez i Juan Manuel Moreno González.

4t d’ESO: Roger Guinart Vilarnau, Jeremiah Idom, Arnau Antúnez Vega i Pau Cornadó Soler.

Pel que fa a les puntuacions obtingudes dels alumnes del centre, les quatre millors, d’un total de 350 punts, les han obtingut: Neus Serra i Saavedra (307.5), Jana Siqiu Riera Martínez (307,25), Roger Guinart Vilarnau (295) i Jeremiah Idom (290). Cal destacar les puntuacions dels quatre primers classificats del centre:

Neus Serra i Saavedra, alumna de 1r d’ESO A, s’ha classificat amb 131ª posició de 1.394 pel que fa a la província de Barcelona i en 1.839ª posició de 15.303 a nivell espanyol.

Jana Siqiu Riera Martínez, alumne de 2n d’ESO A, s’ha classificat amb 127ª posició de 1.338 pel que fa a la província de Barcelona i en 1.489ª posició de 12.267 a nivell espanyol.

Roger Guinart Vilarnau, alumne de 4t d’ESO A, s’ha classificat amb 17ª posició de 608 pel que fa a la província de Barcelona i en 297ª posició de 7.006 a nivell espanyol.

Jeremiah Idom, alumne de 4t d’ESO A, s’ha classificat amb 21ª posició de 608 pel que fa a la província de Barcelona i en 390ª posició de 7.006 a nivell espanyol.

Tots els alumnes participants han rebut un certificat amb la puntuació total obtinguda i, a més, la classificació en el centre escolar, la província de Barcelona i a nivell nacional. A més, els alumnes del centre han rebut alguns obsequis com pòsters, llapis, calendaris, agendes i llibres de lectura, entre d’altres.

Des del Departament de Llengua Estrangera i en nom del professorat delcentre, volem felicitar als guanyadors i agrair la participació a tots els alumnes.Classificats 4t.jpg