Curs a la UAB per a estudiants de 4t

Benvolguts/des,

Us proposem un curs d’estiu que ofereix el professorat del Departament de Ciència Animal i dels Aliments en el marc dels cursos d’estiu de l’ICE de la UAB per alumnat de secundària. El curs “De la granja a la taula. Per què són segurs els aliments que mengem?” s’ofereix a alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Bages Sud del 2 al 6 de juliol i té com a objectiu conèixer els procediments de prevenció i control (tractaments tecnològics de conservació i transformació dels aliments) que s’apliquen al llarg de la cadena alimentària, des de la granja fins a la taula del consumidor. Creiem que és una proposta atractiva que pot ajudar a acostar el món universitari a la secundària i facilitar l’orientació acadèmica del vostre alumnat.

Aquí teniu més informació: