Sortida intergeneracional dels alumnes de 3r

Avui, dimecres 24 de maig, hem anat a caminar amb els senyors i les senyores grans del poble de Castellbell i el Vilar, i de Monistrol de Montserrat. Hem dut els avis pels llocs on han recordat els temps en que caminaven i passejaven amb les seves famílies.

A cada etapa llegíem el guió que portàvem, i hi havia una senyora molt maca que en cada punt sempre ens explicava alguna història relacionada amb el lloc on ens trobàvem.

Hem passar força calor, hauria estat millor haver començat a les 9 del matí, per a evitar el Sol i la calor.

Els paisatges i els camins per on hem anat han sigut molt bonics, solitaris i tranquils. Llocs on es podien escoltar una gran quantitat d’ocells sense que cap cotxe ni res els pertorbés.

Al final del camí ens han donat un entrepà i hi havia sucs o aigua per a recuperar-nos. La sortida a estat bé, però millor ben d’hora per no passar tanta calor.

Els alumnes de 3r de la SI Bages Sud

.