Sortida de 2n al Congost 2017

DSC_0098.JPG

Aquestes són les fotos de la sortida que vam fer els alumnes de 2n ESO al complex del congost  de Manresa.

Els alumnes vam fer dues activitats. Primer vam anar el gimnàs de l’EGIBA, on ens esperàvem dos monitors amb els quals vam poder veure les instal·lacions i practicar les diferents disciplines gimnàstiques. Els nois vam poder practicar amb barra fixa, paral·leles, poltre de salts, anelles i terra (mans lliures). Les noies vam practicar amb la barra d’equilibri, paral·leles asimètriques, poltre de salts i terra (mans lliures).

La segona activitat va ser el club atlètic Manresa. Allà, amb la ajuda de una monitora, vam poder practicar diferents proves com: salt de llargada, llançament de javelina, llançament de pes, 80 metros llisos i 400 metros amb relleus.

Els alumnes vam valorar molt positivament la sortida.