Eleccions a 2n

Aquest matí l’alumnat de 2n ha estat d’eleccions, no hi ha faltat ni l’urna ni les paperetes. Tot legal i molt divertit.

S’han presentat en Toni Albadalejo, el Joel Piqué i la Marina Velasco. Després d’exposar les seves candidatures, a partir d’un breu parlament davant de tots els companys, s’ha constituït la mesa, que ha estat presidida per l’alumne més gran en Bilal El Aryiani, i pel més jove, en Roger Serrano, que ha exercit de secretari.

L’alumna que ha obtingut més vots ha sigut la Marina Velasco. Per tant és la nostra Delegada!!

Però en Toni i en Joel han obtingut el mateix número de vots. Així que hem fet una altra ronda de votacions.

Desempat conclòs, ja tenim sots-delegat en Toni Albadalejo.

MOLTES FELICITATS A TOTHOM!!

Fotografies del dia