Concurs de Relat Breu de 2n d’ESO

El dia 1 d’abril dos alumnes de segon A vam anar a La Salle de Manresa a participar al concurs de relats breus de la Coca- Cola.

Estava ple de gent, nois i noies de la nostra edat que van participar al concurs i famílies que anaven a la Jornada de Portes Obertes del centre. Hi havia un taulell on indicava l’aula on ens separarien per grups per escriure els nostres relats. Ens vam dirigir a una aula plena de seients i un petit escenari i quan tots els participants estàvem dins, ens van explicar que el text només podia ser com a màxim d’una pàgina per davant i per darrere i que hauríem d’omplir un formulari amb les nostres dades personals. Després vam anar a una aula i nosaltres estàvem a l’aula número 4 que es troba a l’última planta de l’edifici. A les taules hi havien dos papers en blanc, l’esborrany i el paper on escriuríem el relat degudament acabat. També hi havia un formulari, un bolígraf i unes espelmes amb el número 40 i un adhesiu on posava la frase que havíem d’escriure i, per tant, introduir-la obligatòriament en el text: “Fa quaranta anys …” Només això, ni més ni menys. Costava molt concentrar-se a l’hora d’escriure, ja que s’escoltava música de la festa de la Jornada de Portes Obertes. Vam entregar el relat a la persona que estava vigilant la sala, en aquest cas, una noia. Al sortir, al passadís podies recollir bolígrafs, una samarreta que posava Coca- Cola i escollir entre varis refrescs de les taules.

Alba Maria Rosales i Xènia Vega, 2n ESO A

Certamen-cocacola[1]