El Projecte Implica’t ja està en marxa!

Els alumnes de 1r i 4t d’ESO s’han conegut i han realitzat la primera activitat del projecte. L’activitat ha consistit en llegir la descripció personal del padrí o fillol i esbrinar qui era. Els alumnes s’ho han passat molt bé i s’han fotografiat amb un divertit quadre de “photocall”  i amb “atrezzo” inclòs. Al llarg del curs, els dos grups d’ESO aniran realitzant activitats conjuntes.

El Projecte Implica’t es basa en la tutoria d’acompanyament en l’adaptació al centre per part dels alumnes de 4t d’ESO als alumnes de 1r d’ESO, que recentment s’han incorporat al centre. El Projecte es va implementar fa tres cursos acadèmics, el curs 2015-2016, arran de la constatació de la manca d’espais i moments de relació i convivència entre els alumnes més petits i més grans, malgrat que conviuen i comparteixen espais, però no arriben a relacionar-se.

Els principals objectius d’aquest projecte són afavorir la incorporació de l’alumnat que acaba d’arribar a l’institut, fomentar la participació ciutadana i els valors integradors i augmentar el grau de satisfacció de la vida a l’institut.