Informativa a famílies INS Bisaura 5-V-2020

Benvolgudes famílies de l’INS Bisaura:

Abans que res, desitjar que estigueu tots sans i estalvis en aquest nou període de “desescalada” que aquesta setmana iniciem tots plegats, en el llarg procés de confinament que vivim.

Amb aquesta nova carta us volem fer arribar un seguit d’INFORMACIONS:

a) Del 5 al 15 de maig, iniciem la cinquena tanda de feina per a l’alumnat de 1r a 4t.

Pel que fa de 1r a 3r, aquesta tanda serà ordinària. Cada docent farà la seva proposta d’activitats des de la pròpia matèria, com hem vingut fent fins ara.

Pel que fa a 4t d’ESO, aquesta tanda sí tindrà un caràcter EXTRAORDINARI. Demanarem a l’alumnat que realitzi el seu PROJECTE de RECERCA. A partir del punt en què cadascú es trobi. Els tutors/es de cada Projecte de Recerca es posaran en contacte amb els seus corresponents alumnes per ajudar-los i orientar-los al llarg d’aquesta franja de 15 dies. I cada tutor/a acordarà amb els seus tutorands la forma de lliurar el treball: en format de treball escrit, amb exposició oral de videoconferència…

La valoració d’aquest Projecte serà interdisciplinar. Des de les diferents matèries s’avaluaran les diverses aportacions que s’hi relacionin.

b) Us informem també que el proper 7 i 8 de maig, us farem arribar els informes de la segona avaluació de 1r a 4t. Els tutors dels vostres fills/es ja es posaran en contacte amb vosaltres per fer-ne una valoració oportuna i per poder fer una anàlisi evolutiva dels dos primers trimestres.

c) A les famílies de 4t, us farem tramesa de dos documents més en aquestes dates esmentades:

* Certificat de qualificació mitjana de 1r a 3r d’ESO, que sempre lliurem a les famílies en aquest tercer trimestre.

* Resultats de les proves de Competències bàsiques a l’alumnat que tenia assignada una correcció externa. A les famílies de l’alumnat per a qui vam acordar correcció interna, hauran d’esperar al retorn de la normalitat i obrir el centre per procedir a aquesta correcció docent.

d) Els treballs que havíem proposat a l’alumnat en relació al XXIè Certamen Artístic s’han de realitzar i lliurar al professorat implicat perquè seran avaluats com una tasca curricular més dins d’aquest tercer trimestre.

e) Des de l’Oficina de Relacions amb la Comunitat de Mossos d’Esquadra de Vic se’ns alerta de la probabilitat que augmenti els intents d’explotació sexual en línia adreçat als menors d’edat (sexting i cyberbullying). Ens diuen que és molt important que els pares o tutors en siguin ben conscients i controlin de prop l’ús d’internet dels fill/es. D’aquí que us adjuntem el document de bones pràctiques que ens han tramès per fer arribar a les famílies i menors.

Recomanacions Mossos d’esquadra

Seguirem estant en contacte per a noves informacions més, a mida que es vagin produint.

Rebeu una salutació molt cordial de tot l’equip docent i de l’Equip Directiu d’aquest vostre Institut. Per a qualsevol dubte o aclariment, som a la vostra disposició.

Directora de l’INS Bisaura

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *