Informació INS Bisaura 30-03-2020

Bon dia a totes les famílies i alumnat de l’INS Bisaura!

La situació greu i complexa s’allarga i segueix condicionant el dia a dia de tothom. Esperem que estigueu sans i bons, famílies de l’institut Bisaura!

Ens posem en contacte per diverses informacions.

Al llarg del matí d’avui farem arribar una segona tanda de feina a l’alumnat, que hem preparat al llarg de la setmana passada. I ho farem com la primera vegada: cada alumne/a podrà accedir a la seva carpeta de curs en el Drive compartit.

De la feina ja rebuda estem procedint al retorn valoratiu del que cada alumne/a ha fet, fent les esmenes adequades, si s’escau. En aquest punt, volem dir-vos que  hi ha alumnat que no ha fet arribar aquesta primera ronda de tasques. Us insistim en com és d’important repetir als fills/es que sàpiguen complir amb el deure responsable tot respectant els terminis indicats.

De cara a aquesta nova proposta de feina, dir que hem tingut en compte que de les dues setmanes de tancament, la primera és lectiva i la segona és vacacional en coincidir amb Setmana Santa. Així que la proposta serà proporcional a aquesta realitat de calendari oficial. Us demanem que pugueu fer una supervisió atenta del ritme de treball dels nois i noies per tal que no deixin la feina per a darrera hora. Planificar-se els dies i les hores ajuda a establir una rutina positiva i eficient.

Com ja us dèiem en la darrera comunicació, seguim a l’espera d’instruccions normatives del Departament d’Educació, pel que fa a com gestionar l’avaluació del segon trimestre i a l’organització del tram de curs pendent (tercer trimestre).

Una darrera informació important per a l’alumnat de 4t i les seves famílies, és el VIATGE de 4t i l’estat de la qüestió que us expliquem tot seguit:

– Per part de l’INS i de l’Agència de Viatges seguim tenint la decisió clara de fer el Viatge, fet que comporta fixar dates alternatives.

– Que el contacte amb l’agència és permanent.

– Que una primera proposta acordada entre INS i Agència, va ser desestimada per l’hotel perquè ho tenia ple.

– Que s’han proposat tres opcions més, en segona quinzena de maig.Nosaltres i l’agència els veiem viables.Seguim en proposta de sis dies i cinc nits. Estem a l’espera de les possibilitats de l’hotel, que s’ha mostrat a tothora diligent i ben predisposat a trobar una solució.

– Que ningú es desanimi i dongui per perdut el viatge, perquè la determinació de tots els agents responsables és ferma, mentre no canviïn les instruccions oficials.

Per part nostre, només dir-vos que desitgem plenament poder retornar a la normalitat escolar i de vida el més aviat possible.

Seguirem en contacte per a qualsevol nova informació.

Moltes gràcies, de nou, per la vostra col·laboració i suport.