Darrer comunicat del Departament d’Educació

En un nou comunicat de la Secretaria general del Departament d’Educació, se’ns comunica que davant la situació excepcional d’aïllament en què ens trobem, es fa necessari disposar de més eines de suport col.laboratiu per estar ben informats. A nivell de centres docents, es posa en marxa a partir de demà 17 de març, una nova Intranet vinculada a l’existent canal oficial anomenat “Portal de centres”. En aquesta línea de millorar la comunicació, se’ns recorda que el Departament publica dos butlletins:

1. a) Educentres: per al personal dels centres educatius.
  2. b) Infoescola: per a les famílies i alumnat.

Aquest darrer és l’específic per a tots vosaltres, i el trobareu a la pàgina web de la Generalitat de Catalunya.

A mida que anem rebent més informacions, us les farem arribar!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *