Carta renovació Consell Escolar 2016-2017

Benvolgudes famílies,

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos que a partir del dilluns dia 7 de novembre de 2016 s’inicia el període establert per a la realització del procés electoral que permet procedir a la renovació de representants de Consell Escolar als Centres d’Ensenyament Obligatori.

Cal insistir en la importància que té per als Centres educatius aquest òrgan col·legiat com a màxim òrgan de participació en la gestió pedagògica i organitzativa. D’aquí que hem cregut oportú adreçar-vos un dossier informatiu basat en la normativa vigent per tal d’informar-vos de les competències del Consell Escolar i de tot el procés electoral a seguir.

El nombre total de membres del Consell Escolar és de 18 persones, distribuïdes de la manera següent:

• Directora/Presidenta
  • Cap d’estudis
  • Secretari
  • 3 representants del Sector Pares
  • 3 representants del Sector Alumnat
  • 6 representants de Professorat
  • 1 Pare/Mare designat per l’AMPA
  • 1 representant d’Ajuntament
  • 1 representant del Personal Administració i Serveis (PAS)

Les vacants que caldrà cobrir en aquest procés electoral són:

Sectors Vacants
Sector Pares/Mares 1 vacant
Sector Alumnat 2 vacants
Sector Professorat  4 vacants

Pel que fa al SECTOR FAMÍLIES aniria bé que ens comuniquéssiu el més aviat possible si us agradaria presentar-vos com a candidat/a del sector. Entenem que la participació voluntària de pares/mares/ tutors per promoure la millora permanent del centre és del tot necessària i convenient.

La data límit de presentació de candidatures del Sector Pares/Mares/Tutors legals és el divendres 18 de novembre de 2016.

Agraïm d’avantmà el vostre interès i participació. Rebeu una salutació ben cordial.

Carolina Querol

Directora de la SI

Sant Quirze de Besora, 21 d’octubre de 2016

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *