Activitats per l’alumnat de l’Institut Bisaura

Benvolgudes famílies,

Tal i com us havíem informat ja han arribat als centres les “Orientacions sobre activitats per als alumnes a causa del tancament pel Coronavirus”.

Com a orientacions generals ens diuen que les activitats poden ser diverses: d’observació, de recerca informativa, d’indagació, de lectura, culturals, artístiques…

També es precisa que cada centre gestionarà el treball a l’alumnat durant el tancament. I que els equips docents tenen la responsabilitat de coordinar i regular aquestes activitats i fer-ne el retorn corresponent, de manera que tinguin sentit per l’alumne/a i es respectin les necessitats de descans, temps de lleure i convivència familiar.

D’aquí que l’INS Bisaura posa fil a l’agulla en l’elaboració de propostes de feina i el seu accés per mitjà del Drive. A partir de demà, cada alumne/a accedirà a la carpeta compartida del seu curs en el Drive. En la carpeta hi figurarà un document pdf amb les feines de les diferents matèries, la data de finalització i la manera de lliurar al docent el producte final que hagin hagut d’elaborar.

Continuarem en contacte perquè se’ns comunica que rebrem noves informacions en relació a altres temes pedagògics i administratius.

Moltes gràcies pel vostre interès i col·laboració. entre tots ho anirem afrontant tot!

Una salutació molt cordial.

Directora INS Bisaura