Activitats per a l’alumnat

Tal i com ja us vam anunciar, l’INS Bisaura ha elaborat un pla de feina per a aquest període de confinament, d’acord amb les directrius del Departament.

Aquesta feina serà compartida directament a l’adreça de cada alumne, perquè ja utilitzen el drive per a fer treballs en certes matèries.

Al Drive, cada alumne/a tindrà accés a una carpeta de curs on cada professor/a hi ha especificat la proposta de treball, amb les indicacions i terminis temporals per realitzar-los. Les indicacions estan a l’arxiu “Taula activitats X Curs 18_03_2020.pdf”. En cas que la situació s’allargués més dies dels previstos, aquesta carpeta serà actualitzada el pròxim dia 27 de març.

Us hem d’agrair l’esforç, paciència i col.laboració per saber fer front a aquesta situació extraordinària i delicada que vivim!