EIX CRONOLÒGIC I DRETS HUMANS

Com cada any el Departament de Socials realitza l’Eix Cronològic. Tots els alumnes del centre participen amb la composició d’un fet històric per alumne. Primer d’Eso treballa Prehìstòria i Història Antiga, Segon d’Eso Història Medieval, Tercer d’Eso Història Moderna i Quart d’Eso, Història Contemporània.

La novetat d’aquest any és que s’han treballat personatges destacats de cada etapa. Tanmateix per la jornada de Drets Humans del pròxim dia 10 de desembre està previst que s’organitzi, entre d’altres activitats, una perfomance, en la que alumnes periodistes entrevistaran als protagonistes de l’Eix.

Janat entrevista a Malala Yousafzai, activista del Pakistan