APS Cointegra

Els nostres alumnes de 4tESO participen en un projecte de Servei Comunitari-APS amb Cointegra (Associació per la integració dels discapacitats intel•lectuals). Així que avui, com tots els dijous, han anat al centre a ajudar amb la informàtica als usuaris de l’associació. No només els ensenyen com utilitzar les noves tecnologies sinó que també estableixen un vincle emocional. La tasca que fan els nostres alumnes ajuda a cobrir una necessitat social del nostre barri, tot aprenent la importància de les relacions humanes.