Visita a l’Anís del Mono

Un any més, l’alumnat de 3rESO ha anat avui a visitar la fàbrica que ha fet mundialment coneguda Badalona: l’Anís del Mono.

La fàbrica declarada com a patrimoni històric, està encara en funcionament, i la visita es divideix en dues parts. Primer hem anat a la sala de màquines on es destil·la la matafaluga amb l’alcohol i després hem visitat la biblioteca on es guarden els arxius, mobles i ampolles d’època des del 1870. La visita l’hem complementat amb un recorregut per la Badalona modernista i industrial, visitant la Casa Matamala, la Rambla, l’Institut la Llauna, l’estació de tren, etc. Ha estat una sortida molt profitosa en què els alumnes han gaudit i conegut millor la seva ciutat, Badalona.