Sortida d’orientació 4t ESO: Porta 22

Avui, l’alumnat de 4t de l’ESO hem anat a Barcelona Activa a fer un taller sobre orientació professional.

Barcelona Activa és una entitat creada per l’Ajuntament de Barcelona per promoure  la millora de la qualitat de vida de les ciutadanes i ciutadans de Barcelona a través del foment de l’ocupació, l’impuls de l’emprenedoria i el suport a les empreses. Treballen sobretot amb la gent que viu a Barcelona, però també atenen la població del voltant de la ciutat.

El taller consistia a fer un test per poder conèixer millor les aptituds i gustos de cadascú per, després, buscar quins estudis podien fer per assolir l’objectiu personal de cada alumne. Cada persona ha pogut trobar una mica més el camí que farà en el moment que surti de l’institut.