Servei Comunitari. Aprèn a utilitzar el teu mòbil

Aquest és el quart curs que alguns alumnes de 4rt del nostre centre participen en el projecte de Servei Comunitari “Apren a utilitzar el teu mòbil”.

El Casal de Gent Gran Joan Valera tenia la demanda de rebre ajuda per als seus usuaris en el coneixement dels Smartphones. L’alumnat de l’Institut Baetulo va cada dijous de 10h a 11h a les seves instal·lacions per a fer un taller per resoldre els dubtes que té la gent gran sobre l’utilització dels mòbils.

Us compartim algunes imatges de com s’està duent a terme l’activitat aquest curs.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *