Preparem l’Arrelarreu

Com cada any els nostres alumnes de 2nESO estan preparant els contes pel projecte d’Aprenentatge i Servei de l’Arrelarreu. Aquest projecte consisteix en preparar contes dels llocs d’origen del nostre alumnat tant divers, i teatralitzar-los amb l’ajuda de la companyia amateur Màgic Empenta, que ens ensenya com fer-ho. Aquesta feina que iniciem a l’octubre es veurà acabada ara al maig, quan anem a les escoles de primària i a la biblioteca a representar-los. Si ens voleu venir a veure esteu convidats el proper dimecres 29 de maig a les 18h a la Biblioteca de Llefià-Xavier Soto. Us esperem!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *