OPTE2. L’assignatura d’Scratch

A l’optativa de tecnologia de 2n estem treballant programació amb Scratch, després que l’any passat els alumnes de primer aprenguessin el funcionament bàsic del programa aquest any ells mateixos estan fent presentacions pròpies així com han desenvolupat alguns jocs que farem visibles al final de l’optativa.

Si voleu poder gaudir d’algunes captures de pantalla dels seus projectes i fins i tot accedint al enllaç alguns dels jocs que han compartit a la web d’Scratch.

Tots els documents estàn dins la classe d’OPTE2:

Fent click a l’imatge que volgueu entrareu a veure el treball del alumnat.

Recordar que Scratch és un projecte del MIT (Massachusetts Institute of Technology) per apropar la programació als alumnes de primària i secundària.