JA TENIM NOU LOGOTIP

La RESOLUCIÓ ENS/1060/2018, de 15 de maig del Diari Oficial de la General de Catalunya, atribueix una nova denominació específica al nostre centre, que passa a ser INSTITUT BAETULO. Aquest canvi de nom sorgeix de la demanda de la comunitat educativa del centre, que fa dos cursos va iniciar el procediment d’elecció d’un de nou.

L’alumnat del centre, dintre de la matèria d’Educació Visual i Plàstica, ha realitzat un projecte per a crear la imatge corporativa amb la nova denominació.

Una comissió ha preseleccionat aquests tres logotips:

1                                                      2                                           3

Aquest matí s’ha procedit a la votació entre alumnat, professorat i membres del PAS del centre. El resultat ha estat el següent:

Vots emessos, 193. Vots en blanc, 1. Vots nuls, 7.

Nº1: 110 vots

Nº2: 47 vots

Nº3 30 Vots

Per tant, el logotip guanyador correspon al Nº1.