Cloenda projecte Scholas Ciudadania

El passat divendres 15 de març va concloure el projecte Scholas Ciudadania. Els alumnes van exposar les possibles solucions que van estar treballant tota la setmana a les autoritats, i ho van fer des de diferents besants com la música, el ball, la pintura o el pensament. Al final ha sigut una setmana esgotadora però ha valgut la pena doncs el nostre alumnat de 3rESO ha gaudit molt de l’experiència. I el projecte no s’acaba aquí, es treballarà des de l’assignatura de Cultura i Valors Ètics i esta previst que les diferents comissions d’alumnes es segueixin veient per continuar amb el treball. A continuació teniu l’enllaç al vídeo resum que ha fet l’organització Scholas, que ha penjat al youtube i en el qual surten els nostres alumnes.