Cantem plegats amb la gent gran

La tarda del dimecres 16 de maig, els nostres alumnes de 3rESO de l’optativa de Coral, han fet la darrera cantata del curs a la Residència Can Bosch amb la gent gran. Aquesta activitat esta contemplada dins dels projectes d’Aprentatge i Servei que porten a terme molts dels nostres alumnes. Resulta una activitat molt enriquidora per les dues parts, els avis es senten acompanyats i el nostre alumnat aprèn valors i es dona compte de la realitat del seu entorn. Com sempre anar a cantar amb els avis es una experiència molt enriquidora i satisfactòria. Hi tornarem el proper curs.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *