Connector (2n ESO)

A classe de Tecnologia de 2n d’ESO de l’Institut Baetulo s’han explicat els elements d’un circuit elèctric, així com la seva simbologia i el funcionament bàsic del circuit.

L’activitat didàctica s’ha proposat a través d’un joc utilitzat pels alumnes de 1er i 2n de primària de l’ Escola Alexandre Galí i s’ha lligat posteriorment amb els continguts teòrics d’electricitat que s’han treballat a l’aula.

L’activitat ha inclòs el disseny, la construcció i la realització d’un memory ( joc elèctric didàctic creat pels alumnes). Tot el procés ha estat totalment lliure (però consensuat per tota la classe), ja que s’ha volgut promoure la imaginació i capacitat per resoldre de forma autònoma el repte que suposava l’activitat.

A continuació es mostren algunes fotografies de les maquetes que van construir: