XXII TROBADA DE CORALS 2016

programa TVGirona: trobada corals secundària 2016

Els i les alumnes de la coral de l’institut del Ter han participat a la XXII trobada de corals de secundària organitzada pel Departament d’Ensenyament.
Enguany la troba s’ha fet al teatre Kursaal de Manresa. La cantada ha estat dirigida per alguns dels autors de les peces, com Andrea de la escalada i Constanti  Sotelo,  sota la batuta del director de la Banda del Conservatori Municipal de música de Manresa, Kiko Palacios.
Al llarg del matí els alumnes han assajat les peces previstes fins a les 11:30 i després d’un petit descans han actuat al concert, iniciat per la Banda municipal amb i el duo musical Filferro.
A l’actuació de les corals s’ha cantat:

Fem camí : música d’ Andrea de Escalada i lletra de Maria Ojuel

Hallelujah : de Leonard Cohen

People’s song: Claude Michel Schönberg

Els Segadors: Himne nacional de Catalunya

Cant de la trobada: música de Constantí Sotelo i lletra de Joan Prats

L’hora dels adéus: popular escocesa

El concert ha estat presentat per Llorens Planas Casals.

Al final del concert el Director dels Serveis Territorials, Sr Antoni Massegú ha felicitat tots els participants per la qualitat de l’actuació i l’ambient de treball viscut.
Des del centre vam aprofitar la presència de la Sra Andrea de Escalada per convidar-la al nostre centre.
La Sra Escalada és l’autora de la sardana que hem adoptat com a himne de l’institut.
La Sra Escalada ens va expressar la satisfacció i orgull que sentia per aquesta elecció i va confirmar que ens vindrà a veure properament