TALLER MUSICAL EN LLENGUA ANGLESA (21 I 22 OCTUBRE 2021)

Els passats 21 i 22 d’octubre , tots els grups de primer i segon d’ESO han fet un taller de música en anglès. Els dies anteriors s’han après una cançó i aquesta setmana ha vingut l’Àlex, un actor de musicals, a ensenyar-los una coreografia per poder ballar i cantar alhora.

Ens ho hem passat d’allò més bé!

Els alumnes han pogut gaudir d’aquestes activitats de manera gratuïta gràcies al finançament del Ministeri d’Educació i Formació Professional, el Departament d’Educació i el Fons Social Europeu.

L’objectiu de l’actuació és millorar la competència lingüística de l’alumnat en llengua anglesa i reforçar les seves habilitats socials i relacionals.