Sortida Ulldeter

Ahir divendres 28 de setembre tot l’alumnat i professorat de l’Institut del Ter vam anar a UlldeTer a conèixer l’indret on neix el riu Ter. . Dins del nostre projecte Magnet el nostre centre  promou l’especialització curricular al voltant de l’eix temàtic del riu Ter.

Vam creure oportú realitzar aquesta sortida conjunta de tot l’alumnat i professorat  per promoure la cohesió i convivència i alhora conèixer un espai tant emblemàtic com el del naixement del nostre riu Ter.

El desplaçament es va fer  amb autobús fins al pàrquing de les pistes de  VallTer 2000 i a partir d’aquí vam realitzar el camí d’ascens  fins al naixement del riu Ter seguint la línia del telecadira. Ens vam cansar una mica a la pujada, tots bufàvem quan havíem de donar-nos el darrer ànim per arribar al nostre objectiu, però un cop a dalt val la pena. Tots estàvem satisfets d’haver-ho aconseguit, tots hem pogut, malgrat que algun a mig camí ja deia que no podia més. Des de dalt la vista era magnífica i es podia veure fins i tot el mar.

Les dimensions del  naixement del riu Ter va sorprendre a més d’un alumnes que  exclamava “Me l’imaginava més gran”. Després vam iniciar el descens seguint la ruta cap el refugi d’Ulldeter. Allà hem dinat i hem continuat el descens fins al pàrquing on ens esperaven els autobusos.

Ha estat un gran dia !!!!