La sortida de cohesió d’inici de curs de l’Institut del Ter enguany, a Montserrat

Cada inici de curs és tradició que tot l’alumnat i professorat de l’Institut del Ter faci una sortida per tal d’establir vincles aprofitant el curs que comença i, en el cas dels nouvinguts, incorporar-se i sentir-se part de la gran família que entre tots formem.

Així doncs, el passat divendres dia 27 de setembre, tot l’institut vam anar d’excursió a les boniques muntanyes de Montserrat. Vam sortir de l’institut a primera hora, vam pujar a l’autobús i, després d’1h 15min de trajecte, vam arribar a Montserrat. Un cop allà, vam esmorzar per agafar forces i, seguidament, vam començar a caminar en direcció al Mirador. Allà, ja vam poder gaudir d’unes bones vistes, però tot i així, tot un grup de valents van voler seguir el camí i arribar fins a l’Ermita de Sant Joan i l’Ermita de Santa Magdalena.

Els que no van voler continuar caminant, es van quedar una estona al Mirador fent fotos i, posteriorment, van baixar cap al Monestir per poder agafar lloc i veure l’Escolania, que cantava a la una del migdia.

Un cop tothom ja tornava a ser a la plaça dels Apòstols i l’Escolania va haver acabat, vam dinar i vam tenir estona lliure fins a dos quarts de tres, hora a la qual vam agafar l’autobús per tornar cap a Manlleu.

Si voleu saber més coses sobre la sortida i veure alguna foto, cliqueu l’enllaç que teniu a continuació:

Sortida a Montserrat

Carla Naudi i Aina Sala, alumnes de 3r d’ESO de l’optativa de Revista